Mijn naam is Steven Parmentier, ik ben 28 jaar oud en getrouwd met Dorine. Twee maanden geleden ben ik van Zeist naar Hillegom verhuisd en sindsdien actief als voorganger bij Open Hof Hillegom, een zendingsgemeente van de CGK. Sinds 1 september ben ik ook een dag in de week actief als jongerenwerker in de Witte kerk. Ik ben erg blij dat ik deze twee functies met elkaar kan combineren. Na mijn studie theologie heb ik mij meer en meer gericht op jongerenwerk en kerkelijk werk. De oprechte vragen en het enthousiasme van jongeren spreken mij erg aan. Ik hoop dan ook dat we samen als gemeente jongeren een plek bieden waar zij zichzelf mogen zijn en dichter naar God toe kunnen groeien.
Naast mijn werk in Hillegom en Nieuw-Vennep ben ik ook actief als vrijwilliger bij Serve Kenya. Samen met een paar vrienden stimuleren we ondernemerschap onder Kenianen die leven in armoede. De afgelopen jaren ben ik ontzettend geïnspireerd door het geloof van deze mensen en de passie die ze hebben voor de kerk en hun naasten.
Tot slot wil ik hierbij ook de gemeente bedanken dat ik zo hartelijk ben ontvangen in de Witte kerk Mede hierdoor voel ik mijzelf al helemaal thuis in de regio. Ik kijk ernaar uit om met jullie samen te werken en beter te leren kennen.
Steven Parmentier