Doe je mee? | Lid worden van de Witte Kerk

Nieuw-Vennep, Hoofddorp, Lisse, Lisserbroek, Noordwijkerhout, Hillegom, Amsterdam, Leiden, Burgerveen. Zo maar wat woonplaatsen waarin ook leden van de Witte Kerk worden. In toenemende mate worden we een streekgemeente. Gezinnen met kinderen weten ons te vinden, waarschijnlijk vanwege het uitgebreide kinder- en jongerenwerk. Maar ook senioren en alleengaanden vinden hun plek in de Witte Kerk als hun ‘kerkelijk thuis’.

Oriënteren
Wanneer je je wilt oriënteren op de Witte Kerk, kun je onze nieuwsbrieven lezen. Die geven een goed beeld van wie we zijn en wat we doen. Of lees onze missie en visie. Wil je toch graag meer informatie en eventueel een gesprek stuur dan een mail naar secretaris@wittekerk.nl. Dan wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Overschrijven
Overschrijven is eenvoudig. Dit kan per mail . Als je vanuit een andere PKN-gemeente overkomt, hebben we geen papieren nodig. Overschrijving werkt via de landelijke administratie van de PKN (LRP). Als je uit een ander kerkverband komt, of geen lid van een kerk was, mail of bel ons dan – we leggen je dan uit hoe je eenvoudig lid kunt worden.

Vriend van de Witte Kerk
Gaat lidmaatschap je nog wat wat te snel? Wil je een tijdje ‘proeflid’ zijn? Of wil je nooit lid worden maar voel je je toch verbonden met de Witte Kerk – bijvoorbeeld omdat je wilt bijdragen aan het onderhoud van het karakteristieke kerkgebouw? Word Vriend van de Witte Kerk. We houden je dan vrijblijvend op de hoogte via een nieuwsbrief die je eens per jaar ontvangt.