Media

Wij gebruiken allerlei media om te zorgen dat je met ons mee kunt leven. We geven je hieronder een overzichtje.

Foto’s

Een aantal enthousiaste en vakkundige fotografen maken foto’s van veel activiteiten en bijzondere kerkdiensten. Het geeft een mooi beeld van alles wat we doen. Daarom geven we deze reportages graag een mooi plaatsje op deze website.

KerkTV

Onze kerkdiensten worden live uitgezonden (KerkTV). De opname van de dienst blijft daarna nog een week beschikbaar. Je kunt de dienst dan bekijken of downloaden. Daarna is dat niet meer mogelijk.
De diensten zijn dan nog wel een aantal weken te beluisteren.
Heb je vragen of opmerkingen over KerkTV?  Neem dan even contact op me onze koster Kees Klerk via kerkTV@wittekerk.nl of bel 0252-672476.

Kerk app

Handleiding om de app te downloaden zodat je altijd op de hoogte bent van het laatste nieuws :

Nieuwsbrief

Wekelijks verschijnt onze digitale nieuwsbrief. Een e-mail waarin de belangrijkste zaken rond de kerkdienst van de komende zondag staan. Ook aankondigingen van activiteiten en laatste nieuwtjes lees je in deze mooi vormgegeven mail. Schrijf je in en je hoeft niets meer te missen. Dit is natuurlijk helemaal gratis en je kunt je op elk gewenst moment weer uitschrijven.