Op deze pagina kun je onze kerkdiensten meebeleven. Technische problemen? Bekijk de handleiding of mail voor hulp.

Live dienst

Archief

Diensten zijn tot een week na uitzending te bekijken of te downloaden. Daarna is het alleen nog mogelijk de dienst te beluisteren.

Wil je alleen luisteren? Of is de dienst langer dan een week geleden? Kies dan voor de lagere kwaliteit Audio stream van vele voorgaande opnamen!

Luister nu ook podcasts van de preek via je favoriete platform!

Kosten

We willen het kijken van KerkTV en het luisteren van Kerkradio graag gratis aan blijven bieden. Voor ons zijn aan kijken en luisteren wel kosten verbonden. Daarnaast moeten we blijven investeren in onze apparatuur. De kosten bedragen ongeveer € 1 per dienst die je bekijkt. Wij zouden het op prijs stellen wanneer je hiervoor een gift wilt overmaken. Dat kan via onze webshop. Door jouw vrijwillige gift kunnen wij dit gratis aan blijven bieden.