Twintigerskring (20+)

Wil je meedoen met een GroeiGroep, maar vooral mensen van je eigen leeftijd ontmoeten? Kom dan naar de speciale twintigerskring. Het onderwerp is gelijk aan dat van alle GroeiGroepen. Neem even contact op met Clasine Feith. Zij coördineert de GroeiGroepen.

Follow-Me (12-16)

De catechisaties noemen wij Follow-Me, naar de methode die wij gebruiken. Follow-Me is voor alle jongeren van 12 jaar en ouder en we beginnen in september na de startzondag. De groep komt om de 14 dagen samen in De Kelder (onder Het Trefpunt). Alle jongeren die staan ingeschreven krijgen een persoonlijke uitnodiging. Uiteraard ben je ook welkom als je (nog) geen lid bent.
Heb je vragen? Neem even contact op met onze voorganger

Denk je na over belijdenis  doen? We gaan graag met je in gesprek over de mogelijkheden. De belijdeniskring begint in januari of september (data en tijden in overleg). Meestal is de belijdenisdienst op Palmzondag (de zondag voor Pasen). Neem gerust even contact op, dan kijken we samen of je aan dit traject wilt beginnen.

Q-Events (10-12)

Twee keer per jaar gaan de kinderen uit groep 6, 7 en 8 met elkaar op stap. Het is telkens weer een verrassing waar we naar toe gaan. Je mag je vrienden en vriendinnen meenemen. Als je Witte Kerker bent, krijg je een uitnodiging.
Contactpersoon: Sandra Raaphorst

Contrast (16+)

Alle zestienplussers komen om de week op zondagavond, na de kerkdienst, bij elkaar in De Kelder.  Gezellig bijkletsen, een spreker, een bijbelstudie, een spel: de avonden zijn heel afwisselend en worden door de leden ingevuld.
Natuurlijk organiseren we ook leuke nevenactiviteiten en sluiten we het seizoen af met een spetterend weekend.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met contrast@wittekerk.nl.

Onder de dienst

Kinderen zijn van harte welkom in de kerk.  De kleinsten kunnen naar de oppas. Vanaf tweeënhalf jaar kunnen de peuters naar de peuterkerk. Als je vier jaar bent, mag je mee naar de kerk. Na het kindermoment gaan alle kinderen naar de kinderkerk. Daar werken we in 3 leeftijdsgroepen.

Kinderkerk          Peuterkerk          Oppas

Xcited (12-16)

Voor alle tieners uit klas een tot en met vier van de middelbare school hebben we een te gekke club: Xcited. Om de week op zaterdag van 19.30 tot 21.30 uur in de Kelder van Het Trefpunt. Altijd een gave invulling met actuele thema’s. Lieke Kapitein en Maarten Geluk hebben de leiding.
Contactpersoon: Marco Kok.